Subscribe News Feed Subscribe Comments

ترانه Undiscover

اسم این آهنگ Undiscover هست که لینک دانلودشم البته با کیفیت ایین براتون گذاشتم. فعلا...

برگردون اون رو، همه اونها رو برگردون

Take it back, take it all back now

چیزهایی که بهت دادم
The things I gave

مانند مزه بوسه ای که به لبهای توزدم
Like the taste of my kiss on your lips

من دلم برای اون تنگ شده
I miss that now

من بیشتر از این نمی تونم تلاش کنم
I can't try any harder than I do

همه دلایلی که آوردم، همه عذرهایی که برای تو آوردم
All the reasons I gave, excuses I made for you

من به دو نبم تقسیم شدم
I'm broken in two
همه چیزهای مبهم باقی موندن
All the things left undiscovered

من رو تنها رها کردی، متعجب باقی موندم
Leave me empty and left to wonder

من به تو احتیاج دارم
I need you

همه چیزهای مبهم باقی موندن
All the things left undiscovered

من رو تنها رها کردی، متعجب باقی موندم
Leave me waiting and left to wonder
من به تو احتیاج دارم
I need you

آره من به تو احتیاج دارم
Yeah I need you

از من دور نشو
Don't walk away
من رو لمس کن همانگونه که من دوست دارم احساس کنم، چیزی واقعی
me now, how I wanna feel something so real Touch

لطفا به یادم بنداز، عشق من
Please remind me, my love

به من برگردون
And take me back

برای اینکه من عاشق حالتی هستم که با هم بودیم
Cause I'm so in love with what we were

من نمیتونم نفس بکشم، دارم خفه میشم
I'm not breathing, I'm suffocating without you

تو هم همین احساس رو داری؟
Until you feel it too

همه چیزهای مبهم باقی موندن
All the things left undiscovered

من رو تنها رها کردی، متعجب باقی موندم
Leave me empty and left to wonder

من به تو احتیاج دارم
I need you

همه چیزهای مبهم باقی موندن
All the things left undiscovered

من رو تنها رها کردی، متعجب باقی موندم
Leave me waiting and left to wonder
من به تو احتیاج دارم
I need you

آره من به تو احتیاج دارم
Yeah I need you

وقتی من در تاریکی و تنهایی هستم
When I'm in the dark and all alone

رویای من اینست که به سمت خانه من خواهی آمد
Dreamin' that you'll walk right through my door

آن زمان است که می دانم قلب من کامل است
It's then I know my heart is whole

الان میلیونها دلیل وجود دارن که چرا گریه می کنم
There's a million reasons why I cry

من رو با شدت نگه دار و چشمهام رو ببند
Hold my covers tight and close my eyes

برای اینکه نمی خوام تنها باشم
Cause I don't wanna be alone
همه چیزهای مبهم باقی موندن
All the things left undiscovered

من رو تنها رها کردی، متعجب باقی موندم
Leave me empty and left to wonder

من به تو احتیاج دارم
I need you

همه چیزهای مبهم باقی موندن
All the things left undiscovered

من رو تنها رها کردی، متعجب باقی موندم
Leave me waiting and left to wonder
من به تو احتیاج دارم
I need you

آره من به تو احتیاج دارم
Yeah I need you

چون من نمیتونم تو رو با تظاهر گول بزنم
Cause I can't fake

نمی تونم متنفر باشم
And I can't hate

ولی این قلب منه که در حال شکسته شدنه
But it's my heart that's about to break

تو تمام چیزی هستی که من احتیاج دارم
You're all I need

من زانو زده ام
I'm on my knees

نگاه کن که در حال خونریزیم
Watch me bleed

میشه گوش کنی لطفا؟
Would you listen please
من اقرار می کنم
I give in

که شکست خورده ام
I breathe out

من تو رو می خوام
I want you

هیچ شکی وجود نداره
There's no doubt
من نگران و ترسیده ام
I freak out

من چیزی نیستم
I'm left out

بدون تو
Without you

من از طرف تو خط خورده ام
I'm without
من دارم فریاد می زنم
I'm crossed out

من از طرف تو طرد شدم
I'm kicked out

من گریه نمی کنم
I cry out

من به تو نرسیدم
I reach out


دو ر نشو، بمون، من رو ترک نکن
Don't walk away
Don't walk away
Don't walk away
Don't walk away

0 comments:

 
سزار | TNB