Subscribe News Feed Subscribe Comments

در باب انواع حالات رانندگی


و یه وقتایی اعصابتون خورده حال و حوصله هم ندارین. اینجور موقع ها موتور سواری خیلی حال میده. طبق دستورالعمل زیر عمل کنید:

از بین پلی لیستهای آی پادتون لیست راک رو انتخاب می کنید و یه آهنگ رو پلی. من Beautiful Lie از 30 Seconds To Mars یا Welcome To The Black Parade از Chemical Romance یا Famous Last Words از همون گروه رو توصیه می کنم. بعد توی اتوبان تو یه ترافیک ۶۰-۷۰ درصدی با سرعت بالای ۱۰۰ حرکت می کنید و لایی هم می کشید. بعضی وقتها میشه که هر چقدر هم بی خیال باشین با یه سبقت بدنتون یخ می کنه بس که اینبار به تصادف نزدیک بودین بس که مویی رد کردین که اصلا انگار خود عزرائیل و یه لحظه دیدین. این، لذت عجیب مرگ و به مبارزه طلبیدن و تا یه قدمیش رفتن و برگشتنه.

و بعضی وقتها هم دلتون از عالم و آدم گرفته، یه موقعی که پیش خودتون می گین: زین همرهان سست عناصر دلم گرفت... وقتی احساس می کنین با نزدیک ترین دوستانتون چقدر غریبین، وقتی احساس می کنید بعضی چیزهای دوست داشتنی خیلی زودتر از اون چیزی که تصور می کردین تموم شده پیشنهاد می کنم تا انتهای شب صبر کنید بعد ماشین رو بردارین و پیش خودتون بگین: گور بابای سهمیه بندی و بعد میرین تو لاین شمال به جنوب مدرس خلاص با سرعت کمتر از ۶۰ تا تهش میاین و بعد که به هفت تیر رسیدین دور میزنید و با یه گاز ملایم تا بالای مدرس رو میرین. و البته آهنگ فراموشتان نشود. من Undiscoverd از Ashlee Simpson یا I Really Want You و Good bye my lover و You're Beautiful از James Blunt و یه سری از آهنگهای Jipsi Kings رو پیشنهاد می کنم. لذت غریب تنها بودن...

----------------------------------------------------

بعدا: در مورد اول آهنگ Time is running out از Muse هم خوبه

0 comments:

 
سزار | TNB