Subscribe News Feed Subscribe Comments

انتخابات-1

حالا که قراره این اولین پست باشه در زمینی انتخابات پس بحث و از اصلی ترین موضوع شروع کنیم. هان؟ من احتمالن این سری نوشته ها رو ادامه می دهم و طبعن خیلی هم خوشحال میشم اگر شما هم به بحث بپیوندید.
چرا باید رأی بدهیم؟
۱. احمدی نژاد رئیس جمهور خوبی نبود. ما باید رأی بدیم تا رئیس جمهور محبوب دوباره انتخاب نشه. (فرض من بر اینه که با احمدی نژاد رأی نمیدم. شما اگر نظری غیر از این داری برای عکس شدن نتیجه پس باید رأی بدهید.)
۲. اصولن از بازی کردن نقش مرده چی نصیبمون میشه؟ چی نصیبمون شده؟ اگر من به عنوان مخالف رأی ندهم به مخالفم اجازه دادم که برای من هم تصمیم بگیره.
۳. چون احمدی نژاد نباید دوباره انتخاب بشه.
۴. به نظرم ما ایرانی هستیم و به وطنمون هم خیلی علاقه مند. پس ما باید گزینه ی مناسبی انتخاب کنیم. واقعن هرکسی لیاقت حکمرانی بر ایران و نداره.
۵. جدا ۴ سال بس بود. دیگه احمدی نژادیسم بسه.
۶. حتی اگر فرض و بر این بگذاریم که تمام گزینه های موجود بد هستن باید بگردیم و کسی و انتخاب کنیم تا بدتر صاحب اختیارمون نشه. این و من نمی گم عقل سلیم می گه. (عقل سلیم اسم یه آدمه:)
۷. باز هم باید بگم احمدی نژاد نباید رأی بیاره؟

0 comments:

 
سزار | TNB