Subscribe News Feed Subscribe Comments

کلاه قرمزی و ما

چند روز پیش بعد از چندین سال دوباره موفق شدم نسخه کامل کلاه قرمزی و پسر خاله را ببینم. فکر می کنم دفعه قبل حدود ۱۴-۱۵ سال پیش بود و من هم سال سوم یا چهارم دبستان بودم. تمام این سالها هربار که تلویزیون این فیلم و پخش می کرد من بیش از چند دقیقه نتونسته بودم ببینمش.

جالب بود. این بار با حس متفاوتی از سالهای دور این فیلم و می دیدم. اما صداقت کلاه قرمزی هنوز هم اشک آدم و در میاره. نحوه عشق ورزیدن کلاه قرمزی به معشوقش (آقای مجری)... فقط حیف که این فیلم برای کودکان ساخته شده بود برای همین پایان فیلم کلاه قرمزی به سفر نمیره، اقای مجری خیلی زود متوجه اشتباهش میشه و کلاه قرمزی بر میگرده اما کیه که ندونه توی دنیای واقعیت نه کسی به این زودی سرش به سنگ می خوره و نه کسی که رفت برمیگرده... دنیای بزرگترها دنیای خطرناکتریه... ایکاش همیشه توی همون دنیا می موندیم. شاید زودتر متوجه اشتباهاتمون می شدیم. شاید بیشتر شهامت بازگشت و داشتیم. شاید...

0 comments:

 
سزار | TNB