Subscribe News Feed Subscribe Comments

تولد

امشب شب تولد منه. ۲۳ سالگی به آخرین ساعتهای خودش نزدیک میشه. سالی که گذشت پایان خوشی برام نداشت هر چند که الان حال به مراتب بهتری نسبت به روزهای پیش دارم و دارم به روزهای آمادگی برمیگردم اما می خواستم به تقلید از فیلمنامه نویسان که امسال به دلیل مشکلاتی که داشتن به جای جشن برای روزشون مراسم روز فیلمنامه نویسان رو برگزار کردن منم مراسم روز تولد رو برگزار کنم. البته کلا دل خوشی از این روز ندارم که به نظرم هر چی میکشیم از همین روزاست. اما خوب به توصیه یکی از دوستان می خوام بی خیال گذشته بشم و لحظه رو دریابم. شاید این راه حل بهتری باشه. البته فعلا که درگیر امتحاناتم این یکی دو روزه بگذره بعد یه جشن میگیرم.

پ.ن۱: قسمت دوم این یادداشت و بخونید یه جورایی حال منه فقط با این تفاوت که من سیگاری نبودم

پ.ن۲:من متولد ۷تیر هستم. مناسبتو دارین!!

-----------------------------------------------------------------------------

بعداً: ما بردیم با گل استاد ژاوی هرچند بازم تعویضش کرد. اینم یه کادو از طرف دوستان اسپانیایی

0 comments:

 
سزار | TNB