Subscribe News Feed Subscribe Comments

حجاب؟

خوب اینم سومین پست در سومین روز.

همونطور که در جریان هستین امروز روز زنه این پستم بیشتر مربوط به اونهاست. خوب تبریک می گم به همه خانمها و دختر خانمها.

این حجاب کلا مسئله جالبیه. نتیجه نمونه ای از رفتارها طی سالهای گذشته.

دیروز که داشتم از خیابون رد می شدم یه مامور نیروی انتظامی رو دیدم که همراه یه خانومی داشت یه خانوم دیگه ای رو می برد سمت ماشینهای معروف گشت ارشاد. خوب بازم تابستون بازم گشت ارشاد (البته یه سه سالی هست که دیگه این گشتا چهار فصل شدن و گذشت زمونه فقط تابستونها) اما قضیه برام خیلی جالبه. یادمه اون موقع ها که سایت مرحوم بازتاب (خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه) مشغول به فعالیت غیر قانونیش!! بود یه مطلبی خوندم از صادق طباطبایی داماد امام. واقعا مطلب جالبی بود. خوب خوشبختانه من چیزایی رو که دوست دارم ذخیره می کنم الانم تونستم این مقاله رو از تو آرشیوم پیدا کنم. براتون میگذارم میتونین از اینجا دانلود کنید.

پ.ن۱: دیروز یه مجله دیدم با اسم و لوگوی بازتاب. اگر همون بازتاب باشه که باعث خوشحالیه.

پ.ن۲: اظهارات اخیر ضرغامی و جعفری جلوه راجع به حجاب

پ.ن ۳: اینجا رو هم ببینید. یه نمونه دیگه. اما یه نویسنده فرانسوی میگه هر موقع خواستید همه جوونها کتابی رو بخونن خواندنش رو ممنوع کنید.

0 comments:

 
سزار | TNB